sâmbătă, 21 iunie 2008

The shadow


O lume in care puterea taisului sabiei controla sistemele unei intregi galaxy, dragostea era data la o parte de coruptia si trufia celor sus pusi. Lorzii dreptatii aveau o singura datorie sin u puteau sa se abata de la adevaratul rost al existentei lor, nu puteau cunoaste iubirea, sin u puteau intra in jocul patimas al acesteia, le era interzis sa se implice sau sa caute alinarea ranilor de razboi in bratele unei femei. Doar ca pentru Haden era prea tarziu, deja gustase din fructul interzis, se bucurase prea mult timp de prezenta lui pentru ca acum sa poata uita, sa reziste tentatiei de a se implica, sa continue doar pe fagasul dreptatii, sa uite de femeia ce nu demult a fost a lui. Datoria isi facea chemarea si inca odata trebuia sa rasounda, inca odata trebuia carata povara ascunsa acum in manerul sabiei, ascunsa adanc in sufletul sau insangerat de dorul acelei nopti pline de pasiune..
“ Vreau sa stii ca nu lup in van pentru a face dreptate, pentru acea libertatea la care toti ravnesc, vreau sa stii ca am gasit adevaratul scop pentru care sa-mi duca lupta la bun sfarsit, am gasit acel ceva in care sa cred, care sa ma faca sa plang, sa cad in genunchi, caci imi este dor si desi atat de puternic, acum sunt la picioarele tale, iar tu de departe imi vei dicat viata. As putea sa fug si stiu ca oarecum asta fac, dar o fac protejandu-te, nu as putea suporta sa te stiu ranta din cauza mea, nu as putea trai cu gandul ca tu esti tinta inamicilor mei. Si nu mai pot nega ceea ce simt, ceea ce arde acum in sufletul meu, am fost pierdut si am ramas pierdut dar ma simt mult mai bine ca in final am recunoscut, tu esti cea care mi-a aratat inocenta si fiorul iubirii, desi o iubire interzisa, de care nun e vom putea bucura poate niciodata…”
Pe cel mai inalt varf din lantul muntos Akasha, intr-o ultima suflare isi lua adio de la prietena, amanta, iubita sa Belle, de la iubire si compasiune, pentru ca acum sa plece in razboi, un razboi cu fortele raului atat de mistuitoare ce amenintau planeta Phoebos si sistemel din universal cunoscut. Forte invizibile care atacau si cucereau inainte ca cineva sa realizeze simplul fapt ca sunt priviti, ca sunt studiati si panditi, iar la primul pas gresit, la primul semn de vulnerabilitate, vor fi pur si simplu aruncati in praful galaxiei, uitati de restul umanitatii...

Niciun comentariu: